niedziela, 17 maja 2015

Swop #311


SWOP #311


Mój kolejny wygrany Swop na DC. Nagroda przyszła do mnie bardzo szybko tak jak i wszystkie poprzednie. Porządnie zapakowana i pięknie pachnąca. Dodatkowo dostałam rabat na -15% do Manufaktury Much, nie widać go na zdjęciach gdyż oddałam rabat mojemu koledze. Wszystkie elementy mojej nagrody są w odcieniach różu i bieli, które uwielbiam i jestem meeega zadowolona, że udało mi się wygrać własnie tego swopa. Jak narazie wszystkie moje nagrody z DC, są różowe <3. Wypatrzyłam już kolejny zestaw niestety nie mam wystarczającej ilości kryształków, aby go sobie "zakupić".


W skład swop'a #311 wchodzą:
- Balsam do ciała Playboy,
- Żel- krem do twarzy Kolastyna
- Lusterko Forever21
- Lakier do paznokci Miss Sporty


Na balsamy i żele z Playboya patrzyłam w drogeriach już od jakiegoś czasu jednak zawsze sięgałam po inne. Jeżeli ten mnie zachwyci na pewno wypróbuje też inne z tej serii.

"Balsam do ciała Playboy "Play it Sexy" o zmysłowym zapachu wanilii. Zapewnia 24-godzinne nawilżenie. Szybko wchłaniająca się formuła testowana dermatologicznie. Odpowiedni dla skóry suchej i normalnej. 250 ml."


Produkt, który jest baaaardzo praktyczny, jest to coś co najszybciej kończy się w mojej kosmetyczce, akurat dokładnie tego żelu z Kolastyny nie miałam okazji testować, ale cieszę się ze to sie zmieni:)

"Krem-żel skutecznie usuwa zanieczyszczenia i makijaż. Dzięki formule bez zawartości mydła nie wysusza skóry. Stanowi idealne rozwiązanie dla cery suchej lub wrażliwej, jest odpowiedni dla skóry w każdym wieku. 150ml"


Zdecydowanie mój faworyt jeśli chodzi o ten zestaw. Od dawana szukałam zamykanego lusterka, idealnie ładnego i idealnie małego tak jak te. Brak lusterka w torebce był moim małym problemem, który rozwiązał się dzięki stronie DC. Jest idealne do torebki, malutkie i z przepięknym motywem.

"Masywne, złote, otwierane lusterko z kremowo-różową aplikacją. Średnica ok. 7,3cm"


Jest to mój pierwszy lakier z Miss Sporty, kolorek idealny dla mnie, co do tej trwałości to jeszcze nie mogę wam więcej powiedzieć, ale na pewno niedługo pojawią się testy lakieru :)

"Lakier do francuskiego manicure. Idealnie pokrywa płytkę paznokcia dając delikatny efekt. Sprawną aplikacje zapewnia duży pędzel, który nie gubi włosia i gwarantuje precyzyjne wykończenie. Trwałość do 7 dni, Numer 3. 8ml"


 Zapraszam na filmik :)







23 komentarze:

  1. Zazdroszczę, szczęściara! <3

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Swop wygrałaś gratuluję może mi się kiedyś uda wygrać w chwili obecnie zbieram kryształki. <33
    Zapraszam do mnie na nowy post. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Tak różowo! Coś dla mnie ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak fajnej nagrody :]
    Lusterko i lakier są piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. omomom, też uwielbiam rzeczy w takich odcieniach! Jestem w tym zakochana i zazdroszczę tak cudownej paczki! :D
    Przede wszystkim gratuluję wygranej, bo to chyba trudne (chociaż nie wiem, bo nie znam tej zabawy, czy jak to można nazwać) :D
    Ale chętnie spróbowałabym i ja mojego szczęścia, więc czy jest może możliwość, że podasz link, gdzie można wygrać takie cudeńka? :D
    Pozdrawiam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody :)
    Bardzo fajne lusterko i kolor lakieru bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam ---> foreverdreamblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!A to lusterko jest prześliczne! muffinka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nagrody ;) Same cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nagrody! :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, lubię żele z playboya.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nagrody, bardzo fajne rzeczy :)

    http://aguu-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) piękne lusterko, takie dziewczęce.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten żel z kolastyny mnie zainteresował. Miałam ten z zielonej serii i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowna nagroda, aż Ci zazdroszczę! *.*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. Emotikon smile
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki! Super produkty! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę wygranej! Cudowny swop Ci się trafił! <3

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej :)
    Śliczne lusterko <3

    OdpowiedzUsuń