poniedziałek, 20 kwietnia 2015

ekobieca unboxing



Moje pierwsze zamówienie z internetowej drogerii ekobieca, ale na pewno nie ostatnie. Przesyłkę zamówiłam do kiosku ruchu i przyszła baaaardzo szybko bo już po 2 dniach roboczych była do odebrania. Produkty były porządnie zapakowane więc nic się nie uszkodziło, oczywiście paczka nadana w kartonie nie w kopercie. Poza trzema produktami, które zamówiłam w paczce znalazłam wiele gratisów a mianowicie pomadkę z makeup revolution w kolorze Flashing oraz aż 5 próbek. Za przesyłkę do kiosku zapłaciłam coś w granicach 3zł jeśli dobrze pamiętam. Jestem baaardzo zadowolona z wszystkich produktów, które znalazły się w mojej paczce. Już niebawem każdy z osobna zrecenzuję zarówno na blogu jak i na moim profilu na dresscloud.  Na chwilę obecną nie moge powiedzieć, z którego produktu jestem najbardziej zadowolona bo wszystkie skradły moje serce a urocza pomadka idealnie wpadła kolorystycznie w moje gusta na pewno nie raz jej użyję. Zarówno produktów marki Makeup revolution czy theBalm nie miałam jeszcze okazji testować tak więc jestem bardzo zadowolona z mojego zamówienia. 


 RÓŻ- Makeup Revolution (klik)


 PALETKA - TheBalm (klik)




PALETKA- Makeup Revolution (klik)



Koniecznie powiedzcie mi czy miałyście już możliwość testowania tych produktów, który najbardziej przypadł wam do gustu oraz jaką recenzje chcecie zobaczyć najszybciej. Chętnie dowiem się jeszcze czy warto nakręcić osobne filmiki na temat obu paletek? Co o tym sądzicie? 




Zapraszam również na mój najnowszy Haul Zakupowy marzec/kwiecień 2015


Oraz filmik Ekobieca.pl







16 komentarzy:

  1. ale fajne zakupy :) paletki bym chetnie przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny filmik! :)
    Najbardziej bym chciała paletkę pierwszą.

    Pozdrawiam i Zapraszam
    natt-official.blogspot.com- Klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w linki w moim przedostatnim poście!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko - róż uroczo wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam paletki z makeup revolution i byłam zadowolona jak za taką przystępną cenę to super się sprawują :) dodatkowo maja świetne kolory. Widzę że zaczęłaś nagrywać również na yt, super :) Trzeba się w końcu spotkać i może coś wspólnie nagrać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi gratis podoba się najbardziej! :D Ale róż jest przeuroczy, a paletki mają piękne kolory. Świetne kosmetyki upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paczka wygląda świetnie! No cóż, pozostaje mi czekać na Twoje recenzje na Dresscloud. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten serduszkowy róż :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej stronce, z ciekawością przejrzę!:D jakież to wszystko piękne!:3 zabieram, się za oglądanie filmiku. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dla takich gratisów warto składać zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że zakup był bardzo udany! O, jaki świetny gratis ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, śliczny jest ten róż :)

    OdpowiedzUsuń