czwartek, 19 lutego 2015

Tea Rose




NYX - Przepiękna 4g pomadka "Tea Rose" moja nowa miłość. Pomadka jest cudowna, pomijając piękny kolor (który jest tak neutralny i delikatny że pasuje do wszystkiego) to jest ona bardzo trwała, dobrze nawilża usta i sie nie warzy czego osobiście nie znoszę. 


Ma solidne opakowanie z grubego plastiku, jednak nie koniecznie zaspokaja moje wymagania wizualne no tak, ale przecież liczy się "wnętrze" . W każdym bądz razie jest ona w 100% do polecenia. Kolor jest ideaaaaalnym dopełnieniem delikatnego jak i mocniejszego makijażu. Jest to pierwszy produkt NYX, który wpadł w moje łapki. Ten idealny zakup zachęca mnie do przetestowania jeszcze matowej wersji jednak może w innym odcieniu, jeśli już to zdecyduję się na jasną. :)










Przy okazji ogłaszam wyniki rozdania które zakończyło się wczoraj.
Wygrywa: 



Już niebawem pojawi sie kolejne rozdanie :) Bądźcie czujne :)





9 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor, ach... :) Angela to szczęściara, u mnie też wygrała! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki NYX, a ten ma piękny kolorek;)
    Gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda na ustach! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie Tobie w tym kolorku :)
    faktycznie, wydaje się być dość uniwersalny i pasować i do delikatnego, jak i ostrzejszego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny,naturalny kolorek :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń