sobota, 9 stycznia 2016

Jeżynowa Galaretka


Bramble Jelly


Moje pierwsze spotkanie z woskami Bussy Bee Candels uważam za udane. Średnica tego wegańskiego wosku to ok. 5.5cm a jego waga to 22g. Koszt tego wosku to ok 6-7zł. Wydaje mi się, że są one dostępne wyłącznie przez internet, mogę się jednak mylić. Jeśli tak jest, koniecznie napisz mi gdzie można dostać te wspaniałe maleństwa. Niewątpliwym plusem wosków Bussy Bee Candels jest ich praktyczne plastikowe opakowanie. W przeciwieństwie do wosków Yankee Candle, te się nie kuszą, są zwarte i dość tłuste jeśli mogę to tak nazwać. Plastikowe pudełeczko umożliwia nam przechowywanie resztek wosku bez obaw po jego rozsypanie się. Jeżynowa Galaretka skradła moje serce. Zapach jest niesamowity, słodki i intensywny. Bardzo długo wyczuwalny. Według mnie zapach jest idealny na zimowe wieczory. 


Co mówi producent:

"Pyszny aromat lekko cierpkich jeżyn osłodzonych kremową wanilią. Niczym prawdziwa galaretka z domowej spiżarni. Mocny i smakowity!
Woski sojowe Busy Bee Candles
Woski zapachowe walijskiej firmy Busy Bee Candles są wytwarzane ręcznie z wosku sojowego, pozyskiwanego w naturalnym procesie z ziaren soi. Dzięki temu są zdecydowanie zdrowsze podczas wdychania od produktów z parafiny i przyjaźniejsze środowisku.
Woski Busy Bee pachną naprawdę długo, intensywnie i na dużej powierzchni. Nawet, gdy je już zgasisz, zapach będzie się jeszcze długo utrzymywał w pomieszczeniu!

Najważniejsze cechy wosków Busy Bee Candles:
Wosk będzie pachniał równie intensywnie nawet po kilkukrotnym zgaszeniu i ostygnięciu.
Wosk sojowy jest bardziej miękki od parafiny, dzięki czemu jest go łatwiej usunąć z kominka po zastygnięciu, np. z użyciem ciepłej wody z mydłem.
Moc oraz trwałość zapachu w woskach Busy Bee jest nieporównywalna do konkurencyjnych produktów i często przewyższa tę deklarowaną."



11 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z takim woskami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu woski są dla mnie nowością i baaaardzo chętnie je wypróbuję;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu woski są dla mnie nowością i baaaardzo chętnie je wypróbuję;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam wosków więc ciężko mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, ale cena całkiem przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tych wosków, muszę wypróbować. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tych woskach, ale wydają się być bardzo fajne :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie widziałam, ale muszę poszukać na internecie bo zapach mnie zaciekawił i zapewne przypadłby mi do gustu. Dodatkowym plusem jest opakowanie bo miałabym pewność że nie rozsypię go kiedy się pokruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post. mydełko ma fajną konsystencję! + świetny kolor i opakowanie:D

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z takim woskiem, ale z pewnośćią pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie muszę go czuć żeby się w nim zakochać :) muszę go mieć

    OdpowiedzUsuń