poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Pierwszy wygrany Swop - DC

Jest nareszcie jeden ze Swopów trafił do mnie. Skarpetki w kiwi w neonowych kolorach firmy Forever21. Nie mogłam sie doczekać na swoją pierwszą wygraną. Dostałam 2 pary skarpetek więc jedną podzieliłam sie z przyjaciółką :) Co o nich sądzicie?


Gdzie można wygrać SWOPy? Na DressCloud.pl . 
Czy jest to za darmo? Tak całkowicie:) Wystarczy założyć konto podtwierdzić dane sms, wrzucać zdjecia i odbierać nagrody, do wygrania biżuteria kosmetyki i różne gadżety! Strona jest świetna, jak dla mnie jest to sposób na nowe blogowanie:) Znajdz mój profil-----> Zboku na pasku znajduje sie baner odnoszący do mojego profilu. Zapraszam miłej zabawy i inspiracji:)


11 komentarzy:

  1. Jakby to powiedzieć wyglądają ... "smakowicie" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wygranej :) świetne skarpetki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne skarpetki! uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne te skarpetki :). Obserwuję :).
    http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam konto na Dresscloud ale jeszcze nie licytowałam żadnego swop'a :)
    spodobało mi się u Ciebie i zostaję na stałe :)
    jeśli Tobie spodoba się u mnie możesz zrobić to samo :)
    www.likemywholefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpetki ! Zostaje na dłużej ! http://wmy-live.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, z chęcią się z Tobą spotkam :) Trzeba się jakoś dogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wygrałam skarpetki :)
    Zapraszam na nowy post o DRESSCLOUD!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam:( zazdroszczę;) i zapraszam. obs? paznokciowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń