piątek, 17 października 2014

Lambre

Przesyłka od Lambre, zdecydowanie poprawiła mi ten jakże pochmurny i ciągnący się dzień. Myślałam, że uśmiech na mojej twarzy już się dziś nie pojawi, a jednak ! :) Nie spodziewałam się tej przesyłki tak szybko więc moja radość była naprawdę jeszcze większa. Pierwszy raz próbuje kosmetyki Lambre, wcześniej miałam styczność z kosmetykami Madame Lambre które bardzo sobie chwalę. Co do mnie przyszło? Żel pod prysznic o nieziemskim zapachu oraz Pomadkę do której mam już słabość. Co prawda nie zajmuje się na pierwszym miejscu w rankingu moich ulubionych ale myślę że spokojnie załapuje sie na 3 miejsce. Przepiękne minimalistyczne złote opakowanie pomadki zdecydowanie do mnie przemawia, sam kolor szminki też jest niesamowity. Już niedługo pojawią się dwie osobne opinie na temat produktów, jednak potrzebuję na to trochę czasu aby były one obiektywne:)








 New in? Jakżeby inaczej. Promocje są moją słabością. Co nowego? Bluza H&M, plecak z Rock zone, Bluzeczka w różyczki i okulary New Yorker, Kosmetyki Cath Kidston, oraz rozjaśniacz. W najbliższym czasie mam w planach turkusowe ombre, jednak najpierw moszę jeszcze troszkę rozjaśznić końcówki.

Moja mała myszka przypomina mi o nauce, kiedy ja tak bardzo nie mam siły :-( Zamiast tego wolę kończyć stare rysunki <3


13 komentarzy:

  1. Ta szminka jest cudowna *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście opakowanie szminki jest bardzo estetyczne, chyba przez ten fiolet kojarzy mi się z perfumami YSL Manifesto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolorek szminki!
    -Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolor jest zedcydowanie jednam z najładniejszych w mojej kolekcji :)

      Usuń
  4. Też chce taką szminkę *-*

    W wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, może ci się spodoba i zostaniesz moją czytelniczką bądź zostawisz po sobie jakiś ślad tak jak ja u Ciebie :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Naprawdę jest coś w Twoim blogu co mi się naprawdę megaa podoba. Nwm może to zdjęcia? Treść, czy nawet sam design..
    Na razie dodaję do zakładek, jak będzie tak dalej to dam follow.
    Przy odrobince czasu zapraszam do siebie! www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. Obserwuje i zapraszam do mnie http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na taką szminkę i na... jeża! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor szminki. A co do jeżynki to wiadomo - urocza jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna szminka :D uwielbiam takie kolory

    http://our-teenage-dream.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń