środa, 19 lutego 2014

Piękni i Młodzi


Chcę cie pochwalić iż mój kubek w konkurise starbucksa został wybrany na kubek 3 tygodnia, jestem niezmienie podekscytowana i szczęśliwa, bardzo chciałam żeby mi sie udało kiedy jednak już zwątpiłam w siebie dostałam wiadomość od przyjaciela "Kosti WYGRAŁAŚ!" nie do końca mogłam w to uwierzyć. Oh to szczęście ^.^






Życzę smacznego wszystkim którym narobiłam ochoty moim yogo cup<3 








Kolczyki: swarovski, Płaszcz: tally weijl , Sukienka: Mochito, Buty: merg.pl, Torebka: River Island


Nowy Nabytek<3 Jestem strasznie zadowoloną posiadaczką 'wężowych' bucików od Jeffrey Campbell 



3 komentarze:

  1. Świetny blog!
    Buty cudowne <3

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)


    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń