wtorek, 6 czerwca 2017

New in - Olejek różany Bielenda



Przechodząc obok regałów z kosmetykami do pielęgnacji twarzy zauważyłam nową linie kosmetyków marki Bielenda. Są to kosmetyki różane, widziałam je w drogerii Rossmann i tam też kupiłam ten pięknie pachnący produkt. Nie przypadkiem zwróciłam uwagę na te produkty, gdybym nie oglądała maseczki stojącej obok, pewnie bym je ominęła. Stoją na najniższej półce - czy tylko ja rzadko zwracam uwagę na pierwsze półki?? W linii kosmetyków różanych tej marki znajdziecie też inne produkty między innymi wodę różaną, która również mnie kusi. 



Nie zawiera SLS i SLES. Przeznaczony jest do mycia twarzy. Jest bardzo delikatny, uroczo pachnie. Po kontakcie z letnią wodą tworzy się bardzo delikatna pianka. Oczyszcza, nawilża i łagodzi skórę. Swojego olejku używam na co dzień. Trzeba go zmyć sporą ilością wody co nie każdemu może odpowiadać.

Ciekawostka: Sprawdził się również świetnie w przypadku czyszczenia drobnych zabrudzeń na odzieży skórzanej lub wykonanej z eko skóry.

Cena ok. 13-18zł 
140ml




Od producenta:
"Zawiera niezwykle efektywne połączenie łagodnych substancji myjących, szlachetnego olejku z owoców róży, nawilżającego kwasu hialuronowego oraz antyoksydacyjnego kompleksu witamin C+E o działaniu przeciwstarzeniowym i chroniącym przed negatywnym skutkiem zanieczyszczeń środowiskowych. Wyjątkowa lekka olejowa formuła zamieniająca się pod wpływem wody w delikatną piankę, skutecznie rozpuszcza wszelkie zanieczyszczenia podatne na działanie tłuszczu i wody: zmywa makijaż, upłynnia sebum, oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i odświeża ją."





5 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten olejek :-) nigdy sie z nim nie spotkałam :-) ,ale prezentuje sie uroczo :-) buziaki Kochana
    Wpadniesz do mnie i klikniesz w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką ochotę na ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielenda co raz bardziej mnie zaskakuje, w tej chwili mają tyle fajnych produktów, że aż żal ich nie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda prześlicznie *-*
    Chętnie go wypróbuje
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurze muszę go przetestować na sobie nie widziałam jeszcze tej linii kosmetyków z bielendy ale na pewno cos z tego sie znajdzie w mojej toaletce.;)

    OdpowiedzUsuń