sobota, 12 grudnia 2015

Olejek Kokosowy Efektima

Olejek Kokosowy


Dzisiaj przychodzę do was z szybka recenzją Olejku Kokosowego z Efektimy, który używam od jakiegoś czasu. Opakowanie zawiera 150ml cena ok 17zł ja swój dostałam w ramach współpracy z firma Efektima (klik). Olejek stosuję od kilku tygodni, głównie na włosy. Pierwszą niesamowitą zaletą jest cudny zapach. Każdy kto uwielbia kokosa, pokocha ten olejek. Jest on bardzo łatwy w użyciu. Opakowanie jest poręczne jednak nie jest ono w 100% szczelne. Jak widzicie na pierwszym zdjęciu po jakimś czasie nawet naklejka się powywijała, jest to spowodowane tłusta powierzchnią opakowania.

Testowałam olejek na twarzy jadnek nie jest to moje ulubione zastosowanie tego produktu. Myślę, że idealnie nadaje się on do suchej skóry. Mi nie przypadł do gustu. 

Jeśli chodzi o działanie olejku na ciało - Delikatnie nawilża a zapach utrzymuje się dość długo.

Najlepiej produkt sprawdził sie u mnie na włosach. Przesyały się tak puszyć, ładnie się błyszczą no i pięknie pachną :) Nie są już tak suche co również jest dla mnie ważne.


Od producenta:
Olejek kokosowy uznawany jest za "najzdrowszy olej na ziemi". Idealny do pielęgnacji skóry i włosów. Posiada właściwości odżywcze i regenerujące. Cudownie relaksuje i natychmiast poprawia kondycję skóry.

11 komentarzy:

  1. Ale świetny olejek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach kokosa, chyba muszę go nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie również recenzja , zapraszam :)) olejek na pewno wypróbuje
    recenzuje kolorwe soczewki ,które nosiłam przez ostatni miesiąc
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/…/blue-eyes-recenz…
    Chętnie wymienie się obserwacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś również nosiłam kolorowe soczewki.

      Usuń
  4. Na twarzy pewnie też bym go nie zaakceptowala, bo mam tłustą cerę, za to bardzo suche wlosy, ktore teraz mszczą się na mnie za te wszystkie lata eksperymentowania na nich- więc ten olejek na pewno dobrze by na nie wplynął- przekonalas mnie tym pięknym zapachem :)

    klinięte :)
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja, uwielbiam zapach kokosa, więc muszę się pokusić o ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kokosowe kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy uwielbiają olej kokosowy, ale z Efektimy jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń