niedziela, 20 grudnia 2015

Karta z Sephory + wyniki rozdania

Sephora




Kilka dni temu dotarła do mnie kolejna, już szósta karta podarunkowa o wartości 50zł, na zakupy w perfumerii Sephora. Kartę otrzymałam z portalu DressCloud (klik). Moja ulubiona nagroda jaką można zdobyć na tym portalu <3 Bardzo cieszy mnie to, że jest możliwość wygrania właśnie takiej karty, Sephora jest moją ulubioną perfumerią, co prawdopodobnie już zauważyłyście.
Na DC (KLIK) dostępne są również karty do sklepu z biżuterią blinkshop (klik), również na 50zł.  Na przesyłkę czekałam 3 dni, została wysłana kurierem. W tym wielkim pudełeczku prócz katy znalazłam dwie próbki perfum oraz dwie chusteczki do demakijażu marki Sephora. Nie wiem jeszcze na co wykorzystam kartę, ale może jeszcze przed świętami pokuszę się o jakiś prezent :)

Zawartość kartonika:



Próbka Perfum ShiSeido + Chusteczki do demakijażu Sephora.


Próbka perfum Kenzo 



8 komentarzy:

  1. Wy, kobiety, wydajecie tyle $$$ na kosmetyki! Ja bym oszalał, dosłownie. :D
    Cóż, gratuluję wygranej i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale już dużo tych kart dostałaś.Ja mam tylko 1pkt:D
    Jeszcze raz dziękuję kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale już dużo tych kart dostałaś.Ja mam tylko 1pkt:D
    Jeszcze raz dziękuję kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni. I Tobie też :D

    OdpowiedzUsuń