sobota, 31 października 2015

Sephora Haul


Sephora Haul




Dzisiaj dotarła do mnie moja wyczekana przesyłka z Sephory. Skorzystałam z karty rabatowej, którą wygrałam na stronie DC (KLIK) Przesyłka przyszła idealnie zapakowana. Na przesyłkę czekałam trzy dni.  Każdy z produktów przypadł mi do gustu. Jestem zachwycona. Zamówiłam paletkę cieni z Too Faced oraz cień WOODSTOCK od Urban Decay.  Na pewno pokażę wam swatche cieni. Zarówno cień UD jak i cała paletka zachwyciły mnie w 100%. Nie żałuję zakupu. Odpowiedniego odcienia fuksji szukałam od jakiegoś czasu kiedy zobaczyłam odcień WOODSTOCK od razu się zdecydowałam. 




Gratis dostałam 3 próbki perfum (Dolce&Gabana, Escada, Kenzo) 

oraz zestaw trzech miniaturek od Marc'a Jacobs'a. W pudełeczku z miniaturkami znalazłam Czarny tusz do rzęs, czarny eyeliner oraz pomadkę w przepięknym kolorze Kiss Kiss Bang Bang. Bardzo się cieszę, że mam możliwość przetestowania tych trzech produktów. Pomadka jest obłędna! Już zdążyłam się w niej zakochać.






Zapraszam was do obejrzenia filmiku 







26 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki! Cudne kolory są w tej paletce:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem cieni z Urban Decay, tylko że Nudes :) I bardzo fajna 'kolekcja' kosmetyków. :)

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te miniatury są najlepsze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo zdjęcie kosmetyków jest bardzo ładne, lubię takie eleganckie opakowania ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ładne opakowania! Nie lubie kosmetyków w brzydkich opakowaniach.. :(

      Usuń
  5. ciekawa notka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te miniaturki, szczególnie szminka Marc'a Jacobs'a ;-) Paletki Too Faced zazdroszczę :-)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie :-)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten mini zestaw MJ - fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje haule kosmetykowe <3 Nabywasz takie rzeczy, których nigdy nie widzę u innych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetne :) Podoba mi się odcień pomadki i cienie nude, bo głównie takich używam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka cieni bardzo mi się podoba, marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się kolor szminki :) Uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń