piątek, 30 października 2015

Creamy Vanilla


Creamy Vanilla


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją świecy Village Candle Creamy Vanilla o zapachu lodów waniliowych, którą kupiłam na Pachnącej Wannie. Przepięknie pachnie, zapach jest wręcz do zjedzenia! Jednak niestety nie jest ona moim faworytem, mimo zapachu, który nie pozostawia nic więcej do życzenia jako świeca się nie sprawdziła. 45% świeczki wykorzystałam jako wosk, ponieważ pali się ona strasznie nie równomiernie. Świeczkę paliłam "według instrukcji" w dopasowanym do niej słoiczku i mimo to knot spalił się baaardzo szybko pozostawiając sporą części niewypalonej świecy. Z drugą swiecą stało się dokładnie to samo mimo iż zmieniłam pojemnik bo myślałam, że tutaj lezy problem, jednak nic sie nie zmieniło. Nie kupie tych świec poraz kolejny mimo, że zapachy są naprawdę cudowne i godne polecenia. Zapach niesamowicie odzwierciedla słodkie waniliowe lody, polane jakimś ciepłym miodowo karmelowym sosem - jest naprawdę obłedny i intensywny i generalnie w kominku zapach jest wyczuwalny tak samo, ale kupując świecę chcę palić świecę nie wosk. 



Od producenta:
"Laska wanilii z nutą słodkiego masła.Wyobraź sobie staroświecką lodziarnię z zapachem świeżo upieczonych wafelków i kremowej wanilii. Gładkie i jedwabiste z dodatkiem słodkiego masła, to jedyne lody, które będziesz chciał, aby się roztopiły. Taki jest Votive świeczka zapachowa Village Candle Creamy Vanilla. Świeczki typu Votive należy palić w dopasowanych szklaneczkach lub świecznikach. Dzięki temu będą się paliły równo i długo. Można też po pokrojeniu na kawałki użyć samplera w kominku zapachowym jako wosk."





8 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak szybko się wypalają właśnie niektóre świeczki, ale zapach wanilii jest obłędny, sama kiedyś taki miałam :-)

    Blog z sesjami zdjeciowymi i charakteryzacjami :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/2015/10/joker.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wanilia + świeczki = połączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, aż sobie lato przypomniałam ;) Kuszący zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny masz lakier na paznokciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno ślicznie pachnie :) Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń